Головна Приватним клієнтам Поради щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування

Поради щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування

Дані рекомендації розроблені Банком для здійснення клієнтами безпечної роботи в системах дистанційного обслуговування та дозволяють значно знизити ризики шахрайських операцій із рахунками, доступ до яких здійснюється каналами дистанційного обслуговування

АТ «СБЕРБАНК» інформує про те, що на даний час спостерігається зростання шахрайства проти клієнтів комерційних банків, які керують своїми рахунками через мережу Інтернет за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування. 

Схеми шахрайства, як правило, виглядають наступним чином: зловмисники поширюють вірусні програми через різні інтернет-ресурси - від соціальних мереж до звичайних новинних сайтів. Клієнт, який недостатньо уважно ставиться до виконання вимог інформаційної безпеки, (наприклад, використовує неліцензійну операційну систему, не використовує програми захисту: антивірус, фаєрвол та ін.; постійно працює з правами адміністратора, не має пароля для свого облікового запису/або використовує простий пароль та ін.), відвідуючи заражені сайти, заражає свій пристрій: комп'ютер або мобільний пристрій. В результаті, шахраї отримують можливість управляти пристроєм Клієнта, в т.ч. можуть перехоплювати його логіни і паролі, або під час спроби увійти в особистий кабінет, перенаправити Клієнта на «фішингові» сайти, які зовні практично не відрізняються від справжніх сайтів інтернет-банків. На підробному сайті вас можуть попросити ввести ідентифікатори і паролі, мобільний телефон та інші персональні дані, необхідні шахраям для обману.

Фішинг - перехід за підробними посиланнями, що імітують оригінальний Клієнт-банк, в якому обслуговується Клієнт. Елементарне правило для безпеки - входити у Клієнт-банк тільки за прямим посиланням, яке ви зберегли у своєму браузері під час першого входу в Клієнт-банк. Банки ніколи не відправляють листів із посиланнями на вхід у свій Клієнт-банк. Але навіть якщо і відправляють,ігноруйте ці посилання.

Рекомендації щодо безпечної роботи в системах дистанційного  
обслуговування "Сбербанк Онлайн" та "Платіжний портал" 

 

Рекомендації щодо безпеки під час роботи у системі Клієнт-Банк (iFOBS) 




Одразу звертайтесь до Банку в разі виявлення несанкціонованого доступу або зміни інформації Клієнта в системах дистанційного обслуговування, а також у разі виявлення фішингових веб-сайтів або інформації про них.

Цілодобова клієнтська підтримка:
5595 (безкоштовно з мобільного), +380 (44) 354-15-15
+380 (50) 3 125 125 (чат) Viber/ Telegram
е-mail: sbrf@sbrf.com.ua