Головна Приватним клієнтам Поради щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування

Поради щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування

Дані рекомендації розроблені Банком для здійснення клієнтами безпечної роботи в системах дистанційного обслуговування та дозволяють значно знизити ризики шахрайських операцій із рахунками, доступ до яких здійснюється каналами дистанційного обслуговування

АТ «СБЕРБАНК» інформує про те, що на даний час спостерігається зростання шахрайства проти клієнтів комерційних банків, які керують своїми рахунками через мережу Інтернет за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування. 

Схеми шахрайства, як правило, виглядають наступним чином: зловмисники поширюють вірусні програми через різні інтернет-ресурси - від соціальних мереж до звичайних новинних сайтів. Клієнт, який недостатньо уважно ставиться до виконання вимог інформаційної безпеки, (наприклад, використовує неліцензійну операційну систему, не використовує програми захисту: антивірус, фаєрвол та ін.; постійно працює з правами адміністратора, не має пароля для свого облікового запису/або використовує простий пароль та ін.), відвідуючи заражені сайти, заражає свій пристрій: комп'ютер або мобільний пристрій. В результаті, шахраї отримують можливість управляти пристроєм Клієнта, в т.ч. можуть перехоплювати його логіни і паролі, або під час спроби увійти в особистий кабінет, перенаправити Клієнта на «фішингові» сайти, які зовні практично не відрізняються від справжніх сайтів інтернет-банків. На підробному сайті вас можуть попросити ввести ідентифікатори і паролі, мобільний телефон та інші персональні дані, необхідні шахраям для обману.

Фішинг - перехід за підробними посиланнями, що імітують оригінальний Клієнт-банк, в якому обслуговується Клієнт. Елементарне правило для безпеки - входити у Клієнт-банк тільки за прямим посиланням, яке ви зберегли у своєму браузері під час першого входу в Клієнт-банк. Банки ніколи не відправляють листів із посиланнями на вхід у свій Клієнт-банк. Але навіть якщо і відправляють,ігноруйте ці посилання.

 

Ще однією зі схем, які використовують шахраї, є заміна вашої SIM-карти у оператора мобільного зв'язку. Отримавши доступ до номера телефону, шахраї можуть отримати доступ до інтернет-банку і заволодіти вашими фінансами. У разі несподіваного припинення роботи sim-карти, рекомендуємо звернутися в Банк: 5595 або +380 (44) 354-15-15 і заблокувати доступ в особистий кабінет «Платіжного Порталу». Також щоб убезпечити себе від шахраїв рекомендуємо перейти на контрактну схему оплати мобільного зв'язку або звернутися до свого оператора мобільного зв’язку і підключити послугу «Обмеження віддаленої заміни SIM-карти». Після підключення даної послуги, відновлення SIM-карти буде доступно тільки в сервісному центрі, при наявності документів, що засвідчують особу власника даного номера.

З порадами по підключенню послуги «Обмеження віддаленої заміни SIM-карти» ви можете ознайомитись в додатку 1 документа «Рекомендації щодо безпечної роботи в «Платіжному порталі»

 

Рекомендації щодо безпечної роботи в "Платіжному порталі»                                                                                                                             

 

Рекомендації щодо безпеки під час роботи у системі Клієнт-Банк (iFOBS) 




Одразу звертайтесь до Банку в разі виявлення несанкціонованого доступу або зміни інформації Клієнта в системах дистанційного обслуговування, а також у разі виявлення фішингових веб-сайтів або інформації про них.

Цілодобова клієнтська підтримка:
5595 (безкоштовно з мобільного), +380 (44) 354-15-15
+380 (50) 3 125 125 (чат) Viber/ Telegram
е-mail: sbrf@sbrf.com.ua