

Система IFOBS «Клієнт – Банк»

Система iFOBS «Клієнт-Банк» - система дистанційного обслуговування рахунків Клієнта, що дозволяє забезпечити ефективний і безпечний зв'язок із Банком за допомогою захищених каналів зв'язку мережі Інтернет.
Послуги:
- доступ до інформації за поточними/депозитними/кредитними рахунками в режимі 24/7;
- моніторинг статусів операцій і відправлених документів;
- архів усіх відправлених платіжних доручень;
- платежі в гривні та іноземних валютах/банківських металах;
- доручення на купівлю/продаж/розподіл іноземної валюти/банківських металів;
- щоденні курси обміну валют НБУ;
- виписки по рахунках в будь-якому розрізі;
- можливість роботи декількох користувачів із різними правами доступу;
- автоматизація управління зарплатними проектами (зарахування заробітної плати на карткові рахунки співробітників);
- обмін листами та іншими документами з Банком;
- формування аналітичної інформації для управління і контролю грошових операцій;
- обмін інформацією із зовнішніми системами фінансової звітності, інтеграція з Вашим бухгалтерським програмним забезпеченням,
- отримання інформації по рахунках (поточні і карткові рахунки) і договорами (кредити, депозити),
- здійснення регулярних платежів, типових платежів (за шаблонами), операцій за кредитами та депозитами (погашення кредиту, перерахування суми з ощадного рахунку на поточний рахунок, поповнення ощадного рахунку);
- отримання фінансової інформації (курси валют, ставки по кредитах і депозитах, тарифи на послуги та ін.) і довідкової інформації (довідники кореспондентів, призначень платежів клієнта та ін.);
- обмін повідомленнями і файлами з Банком,
- замовлення готівкових коштів для отримання в касі будь-якого відділення АТ «СБЕРБАНК».
УВАГА!
Пам'ятка користувачів системи дистанційного обслуговування клієнтів IFOBS
Керівництво користувача (Web-клієнт)
Керівництво користувача (Win32-клієнт)
Інструкція з оформлення заявки замовлення готівки
Пам'ятка користувача Системи iFobs з надання Послуги Банку «Платежі під надходження грошових коштів»
Переваги для Клієнта:
- доступні інтерфейси;
- безпечні канали зв'язку;
- відсутність необхідності відвідувати Банк;
- доступ до інформації щодо рахунків і договорів у режимі online.
- Для підключення послуги Вам необхідно звернутися до відділення АТ «СБЕРБАНК», в якому проводиться розрахунково-касове обслуговування компанії, і підписати відповідний договір про надання послуги.
За додатковою інформацією Ви можете звернутись до будь-якого відділення, до вашого персонального менеджера чи до Контакт-центру Банку + 38 044 354 15 15. (callback). З питань підтримки системи дистанційного доступу до IFOBs телефонуйте +38 044 354 05 05.

