Головна Про Банк Звернення клієнтів

Звернення клієнтів

Порядок подання та розгляду звернень клієнтів

 

Доводимо до Вашого відома інформацію щодо порядку роботи Банку з розгляду звернень клієнтів:

1) Адреса для листування та подання письмових звернень клієнтів:

Юридична адреса: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МР БАНК»,01601, Україна, Київ, вул.Володимирська, 46, факс: +38(044) 247-45-45

Електронна пошта: sbrf@sbrf.com.ua

Форма електронного звернення громадянина (.rtf та .pdf), яке надсилається на sbrf@sbrf.com.ua

2) Перелік поштових адрес усіх місць надання послуг клієнтам для подання звернень можна переглянути за посиланням.

3) Номери Банку для усних звернень:

  • 5595 (сервіс зворотнього безкоштовного дзвінка, цілодобово);
  • +380 (44) 354-15-15 або +380 (44) 354-05-01 (в межах України і для міжнародних дзвінків, згідно стандартних тарифів);
  • +380 (44) 354-05-05, +380 (50) 607-55-55 (для клієнтів корпоративного і малого бізнесу, з 9-00 до 18:30);
  • чат на сайті Банку – кнопка "Свяжитесь с нами" у правій частині екрану ( з 9-00 до 21:00)
  • Дзвінок з сайту (безкоштовно через інтернет, цілодобово)
  • Viber і Telegram на сайті Банку ( з 9-00 до 21:00)

 

4) Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» у зверненні клієнта має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання клієнта, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

5) Клієнти мають право оформити звернення у письмовому  вигляді за поштовою та/або електронною адресою (п.1), в усному вигляді - при зверненні до місць надання послуг клієнтам (п.2) та/або за допомогою засобів телефонного зв'язку через Контакт-Центр Банку.(п.3). Розгляд звернень клієнтів проводиться у строки визначені чинним законодавством України (Закон України "Про звернення громадян").

6) Клієнт має право:

- подавати (надсилати) до Банку звернення, що стосуються діяльності Банку;

- звернутися до Національного банку, включаючи випадки, якщо Банк не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень або отримана відповідь не задовільнила клієнта;

- звернутися до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.

7) Інформація щодо порядку розгляду звернень Національним Банком України розміщена за посиланням.

8) Клієнт має право звернутися для подання звернення/скарги як, особисто, так і через уповноважену особу в усі місця надання послуг клієнтам Банку.

9) Витяг з внутрішньобанківського документа, який регламентує порядок розгляду звернень клієнтів у Банк, розміщено за посиланням.

 

Графік особистого прийому громадян в АТ «МР БАНК»

Пам'ятка для громадян, які звертаються на особистий прийом до керівництва та службових осіб АТ «МР БАНК»

Витяг з внутрішньобанківського документа, який регламентує порядок розгляду звернень клієнтів у Банк

 

Увага!

З метою запобігання поширенню інфекційних захворювань АТ «МР БАНК» тимчасово призупиняє особистий прийом громадян.

Про відновлення особистого прийому громадян інформація буде розміщена додатково.